Sådan bliver du medlem af Karlslunde Rideklub

Alle, der benytter faciliteterne på Karlslundegårdens Ridecenter SKAL være medlem af Karlslunde Rideklub (KAR), det være sig både pensionærer, parter og andre ryttere / tilhørspersoner, der benytter stedets faciliteter.

Pris (årligt) junior under 25 år kr. 300,00 pr. år (opkræves 1. februar)
Pris (årligt) senior over 25 år kr. 450,00 (opkræves 1. februar)

Medlemskabet bør tegnes i umiddelbar forlængelse af at aktiviteterne på ridecenteret er startet.

Alle medlemmer af Karlslunde Rideklub (KAR) skal have en profil på klubbens hjemmeside, så klubben nemt kan kontakte dig. Klubben benytter Dankort til betaling af kontingent.

Sådan gør du:

Du starter på www.karlslunderideklub.dk med at oprette en medlemsprofil under menuen: BETAL KONTINGENT. Klik evt. på pilen øverste i højre hjørne, opret derefter din profil og aktiver "Betaling/Kontingent" – Klik på kontingent – Klik på beløbet - og betal dit medlemskontingent. Print kvitteringen ud. Den gælder som medlemsbevis.  Husk din login kode.

Klubkontingent vil herefter blive trukket automatisk på dit Dankort en gang om året d. 1. februar. Du får altid nogle dages forvarsel på sms og mail om, at klubben trækker beløbet fra din konto. Det er let for både dig og klubben.

Har du ikke et Dankort, kan betalingen foretages ved at overføre beløbet til klubbens konto via netbank. Kontakt klubben via mail: karrideklub@gmail.com for at få oplyst bank og kontonummer.

Husk altid at opdatere dine kontaktoplysninger hvis du skifter adresse, telefonnummer, mailadresse eller andet. Det gør du ved at logge på "Min profil", udfylde ændringerne og klikke på "Opdater profil".

Velkommen som medlem af Karlslunde Rideklub (KAR)

Ved spørgsmål kontakt os på mail: karrideklub@gmail.com - vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for kort tid.

Udmeldelse af klubben skal ALTID ske skriftligt til ovenstående mailadresse. Husk at udmelde dig inden d. 1. februar, ellers fanger bordet og penge gives ikke retur.